13 май 2012 г.

Деца и домашни любимци на ОУ "В. Левски"

Действайте по-бързо, че любимците почват да пристигат.

Дали журито е пратило някой да ни оглежда предварително? Че то в тези клетки ...не се виждаме добре, нали?

И класните май се вълнуват около любимците на любимците си...

Гледайте го как ме е стиснал! Аз и без това държа под контрол масата. Мама-директор какво носи в тази торбичка...


Много интересни работи се подреждат там... Дали са за хората, или за нас - любимците?


Ама мъжкарите какво са правили около дървото...няма да се разберем така. Преди малко тук се чистеше... Тайра съм, ако не ме познавате по разкошната опашка.



Някой претендираше, че е най-дребен...не е сигурно! Дали е по-рошав от мен...


Ние сме трима...малко ни е тясно, но с три награди ще си направим купон.


Каките не ми позволяват да си покажа тоалета...толкова грижи имах по него...


Искате да ме погледнете в очите ли...трудна работа, но аз ви виждам отлично.



Аз май съм най-дребният участник? И какво от това, нали взех награда!


А бе май не сме от един вид??? Защо единият лае, а другият кукурига? Защо и броят на краката ни е различен?


Ще ме уморят от обич, искам да тичам...има хубави момичета тук. Тими съм, вече се виждахме във виртуалната изложба.


Аз съм бебе, но вижте колко сериозно гледам...все пак съм ловджия.


Ако се изправя до шефа, ще стане ясно кой е по-голям.

Очаквайте още снимки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар