14 май 2012 г.

Пред журито

Целият колектив на ОУ "Васил Левски" Ловеч благодари на д-р Иванова и д-р Вацов - жури на конкурса, които успяха да оценят по достойнство любимците. И да изтърпят капризите на звездите-животни, но нали знаете - звездите са капризни!


Вродено ми е да се показвам, нищо, че съм бебе още. И вече плених един ротвайлер.




Така се бях съсредоточил, ама тази госпожица с розовата поличка ... Забравих заради нея и изложба, и жури...

Бате-е-е, сто пъти ми обясни как трябва да се държа...хайде, тръгваме!


Няма пък да мина пред толкова хора!


Гледай, гледай, Арчи! Само да погледнеш някоя друга...ще ти се стори тесен светът!


Ето, така се застава пред жури!


Трябвало да се държа прилично! Аз ли съм виновен, че имам толкова фенове?!


Най-после ми дойде редът! Малко ми се поизмачка тоалетът, но все ще го оценят.


Мирише на нещо интересно, журито да си гледа...всеки да си върши работата.


Не съм за пръв път на изложба - трябва да ме огледат отвсякъде.


Знам, че там не е журито, но пък има нещо интересно.


Срам ме, бебе съм!

Очаквайте още снимки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар