15 май 2012 г.

Пред журито 2

Това е снимката, която ние оценяваме като свое най-голямо постижение. Малката Вики и малкият Дани от I "в" клас позират като професионални манекени, а който се тревожи за корделата, да се оправя. Проблемът си е негов!


От утре ние отново се завръщаме към виртуалното си пътешествие из пустинята Сахара в Африка. Надяваме се, да не се сърдите, че сме пропуснали да снимаме някоя от звездите и стопаните й. Ако сте забелязали, на много снимки се вижда колко усърдно работи още един фотограф - главен счетоводител на училището. Неговите снимки ще видите на информационното табло, което ви посреща на входа на ОУ "Васил Левски", Ловеч.



Изложбата приключи, всички са доволни, но нашият екип забеляза още нещо интересно - г-жа Пенкова не е прибрала още метлите. Дали не мисли отново да ги раздаде?




Това жури се оказа много на ниво... оцени ни по достойнство... ще го поканим и следващата година!


В очакване на решението....


Дали да не хипнотизирам оценяващите? Май няма нужда... очаровани са от мен...


Добре, де...ще покажа цялата си красота на докторката...много е прецизно това жури.


Така се минава пред жури! Има ли по напет от мен?


Станахме приятели...много полезна ни беше тази изложба...контактите са важни.


Яйце да бях, кака нямаше така да ме крепи!


Нека да й тежи на кака клетката...да беше ме извадила и показала в целия ми блясък!


Здравейте, Гуни съм! Знаем се от Виртуалната изложба...много шум тука, там не ми ръкопляскаше никой...то било много приятно!



Моят стопанин ми е купил по-голяма клетка, не се оплаквам, удобно ми е... ама му трябва помощ да ме носи. Догодина ще може и сам сигурно!


Да не ме сложат в категория кучета! Е, все пак оценяващите са специалисти...



Пред журито ли да минавам, или да обърна внимание на папараците! Не трябва да се подценява пресата...


Трябва да ми видят прическата... болонка без прическа...дума да не става!


Хей, кого ще оценяват сега! То всеки иска да е на подиума, ама...


Може и да съм палав, но знам как се минава пред жури....като по учебник го направих.


Трябва да си покажа на журито и опашлето, нека ме видят добре...


Искам си при компанията! Къде ме поведе?

Няма коментари:

Публикуване на коментар